دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » رفع مشکلات حقوقی و انتظامی شهروندان در مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان 

رفع مشکلات حقوقی و انتظامی شهروندان در مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان 

کد خبر: 10156

 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از بررسی و رفع مشکلات حقوقی و انتظامی شهروندان به صورت رایگان توسط کارشناسان مجرب مرکز مشاوره آرامش این معاونت خبر داد. 

رخدادشهر: سرهنگ جهانگیر کریمی بیان داشت: مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر آماده ارائه خدمات رایگان مشاوره ای به شهروندان در زمینه های اختلافات خانوادگی، روابط زوجین،  مشکلات رفتاری کودک و نوجوانان، مشکلات حقوقی و انتظامی و ... و همچنین انجام خدمات روانشناختی روانسنجی، مشاوره بالینی، مدیریت هیجانات و استرس است.

وی از راه اندازی بخش ویژه رسیدگی به مشکلات حقوقی و انتظامی در مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان خبر داد و گفت: شهروندان می توانند حضوراً می توان برای اخذ نوبت و طرح مشکلات خود به آدرس مرکز واقع در میدان امام (ره) بالاتر از مسجد شیخ لطف الله مراجعه و یا با دفتر پذیرش مرکز به شماره تلفن 21825630 و شماره تلفن گویای 096580 تماس حاصل کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: کارشناسان مجرب مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان مشکلات حقوقی و انتظامی شهروندان را به صورت رایگان بررسی کرده و ضمن ارائه راهنمایی و مشاوره در صورت لزوم برای رفع مشکل آنان با مبادی مربوطه هماهنگی های لازم را به عمل می آورند.

سرهنگ کریمی در خصوص راه های ارتباطی شهروندان با مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند از طریق آدرس sedae_paye_aramesh@ و moshavereh_madadkari@ در شبکه های اجتماعی داخلی مانند ایتا ، سروش و روبیکا از مطالب آموزنده، اطلاعیه و پیام های مشاوره ای این مرکز بهره مند شوند .

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید